tisdag 3 april 2012

Go morron

Min kropp har fått en ny tid. Jag tror att det är morgon 03.00, jättejobbigt att försöka att hålla sej vaken heeeela dagen.  Trodde att det skulle få mej att sova hela nästa natt, utan att göra ett avbrott runt 03.00.

Resultater blir att när klockan är 21.00 är jag så dödstrött att jag stuper I säng, för att vakna runt 03.00 igen. Då har min kropp fått 6 hela timmar och det räcker.

Så jag kryper nog ner I sängen när vanliga människor går upp för att intjäna brödfödan.

WTF, jag är pensionär och en sådan kan vakna och sova precis när den vill!!!

Så här sitter kaffekoppen och jag mol allena I vardagsrummet och njuter av tystnaden.

Idag blir det att boka tid I tvättstugan. Vill få undan liten innan Påsken. Får hjälp med att bära ner byket. Tre veckor till ska jag hålla mej lugn och inte anstränga mej. Allt är så mini mini litet I innerörat.

Helt otroligt vad duktiga kirurgerna är.

Jag har fått en knuta eller en liten knöl på undersidan av lillfingern. En stenhård liten knöl som det gör ont när man trycker på. Senknut kanske.

Ha en bra dag

2 kommentarer:

HosPetra sa...

God Morgon!
Kl.3 kan väl kännas en aningen förtidigt att vakna ;)

Kram

Bibbi sa...

Pensionär och pensionär :-) Det är alla människor väl förunnat att få sova gott på natten. Även oss pensionärer :-) Fördelen för oss är att vi kan sova hur länge vi vill på morgonen :P
Kramizar