lördag 7 april 2012

Den här dagen

har oxå snart nått sitt slut. Jag har blivit överförtjust I ljudböcker och har nu plöjt två stycken. “Evigt dömd och Hämnden”. Sov ju inte så bra I natt så jag tänkte att jag bara skulle lyssna lite på boken och somnade som en stock. Hade tänkt mej att jag skulle vara vaken heeela dagen så att jag sov bra den här natten. Ja, ja nu får vi se hur det går med nattsömnen.

Jag har dammsugit lite och gubben står och lagar mat. Nån kycklinggryta blir det. Håller med Kathrin, det är skönt att bara laga det man vill äta och inte I överflöd så det åker ut och in ur kylskåpet, bakteriehärd.

Jag är sugen på att fixa ballen, men vet ju att det här vädret är så ostadigt så om jag nu lägger ut gräsmattan, så kommer den väl att var dyblöt av både regn/hagel och snö. Lika bra att vänta tills slutet av april, början maj.

Jag skulle kunna cykla där ute på morgnarna, på min motionscyhkel, att jag inte tänkt på det. På morgonen är det skuggigt och svalt så det är nog kanoooon.

Ha en bra dag alla glada individer och även ni som hänger läpp

2 kommentarer:

HosPetra sa...

Perfekt att ha motions cykeln på balkongen ju :)
Kram

Bibbi sa...

Ahhh Du sprechts deutsch,

Cykla på ballen låter ju smart. Frisk luft och motion på samma gång. Och.... du slipper cykla omkull på grund av halkan :-)

Hoppas din påsk är fin!!!!
Kraaaaam