torsdag 22 mars 2012

Windows live writer är nu

installerad på nya datorn. Jag har använt mej av Windows live writer under en längre tid. Här finns mycket mer olika skrivstilar att välja mellan.

Nu har jag stökat klart I lägenheten och sablar så härligt det var att bli utav med plastlådorna som har stått I sovrummet. Det blev attans mycket luftigare. De vinteraktiga gardinerna åkte ner så det visslade och upp kom vita virkade lång gardiner. Så mycket bättre det blev.

I morgon blir det nog att stor handla, vill inte spara det tills sista dagen. Lördag och söndag vill jag bara viiiila mej. Slappa och göra ingenting, bara vara.

Natti Natti alla glada och även ni som hänger läpp!!

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Tacksam för alla kramar, och jag är en sån där som hänger läpp, vettu ibland.....
Idag har du varit duktig. Och det har jag med.
Nattakramen ♡♡♡

HosPetra sa...

Visst känns det skönt när man får undan sån där skit som bara stått :)

Kram