torsdag 29 mars 2012

Vanlig torsdag

Vanlig torsdag, fast inte med pannkakor och ärtsoppa, hahahahahaha!

Men annars så vanlig som den kan bli. Förutom att jag inte har förberett någon dammning av lägenheten. Jag kommer inte att göra det heller, min huvudvärk har inte gett med sej, det dunkar och värker friskt där inne.

Kanske ett tecken på att jag har ett huvud trots allt.

Igår åt mitt lille barnbarn Alvin jordnötsringar och fick en sådan allergiska reaktion, att det kunde gått riktigt illa. Han reagerade så kraftigt att hela huvudet svullnade upp. Så det var blåljus med ambulans till sjukhuset.

Nu är det att undvika allt vad nötter heter och spår av nötter finns det I det mesta. Dottern fick sprutor att ha I hemmet om det skulle inträffa I gen.

Ja, jösses, år 2012 har bara inneburit en massa tråkigheter för familj och vänner men det är väl dags att det vänder.

Somnade några timmar här på eftermiddagen och det var så skönt, jag slapp huvudvärken för ett tag.

Mina tankar går till lilla AIsha och hennes mamma Connie, vi får hoppas att att reder upp sej till slut. Hennes pappa har kidnappat henne och rest till Somaliland. Flickan är sjuk och behöver läkarvård.

Ha en bra alla läsare

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Ja det hoppas jag . Hoppas också att ditt tillfrisknande kommer fort. Det var en jäkla procedur du fick gå i genom din stackare =( Många krya-på-digkramar från mig!!