onsdag 21 mars 2012

Tack, DANIEL i JÖNKÖPING

Det finns tro på mänskigheten.

Igår köpte jag en TOSHIBA och väl hemma upptäckte jag att när jag inte använde den, slutade skärmen att lysa. I vanliga fall brukar det vara att bara toucha nån knapp eller bara datorn så började skärmen att lysa. Men inte här, den var grå svart och man kunde knappt se vad som befann sej på skärmen.

Jag ringde support och fick prata med Daniel i Jönköping, en super gullig kille. Han förklarade för mej att det var fel på BIOS och att det behövdes installeras på min dator, jag skulle med andra ord få ge mej i väg till Kungens Kurva och få den fixad. 

Jag förklarade för honom att det var nästan tekniskt omöjligt för mej att ta mej dit, sa att jag var sjuk och hade yrselproblem.

 Frågade honom om det inte fanns andra möjligheter.
Killen var så jäkla gullig att han fixade det från sin dator via min.

Hur gulligt som helst!! Han gjorde ett undantag för mej.

Helt fantastiskt!!

Såna lovord som han fick av mej idag, har han nog sällan skådat eller hört, hahahahahahaha!! Det här kallar jag SERVICE, ut i FINGERSPETSARNA!!!

Han räddade min dag och han räddade även min Jajas dag, för jag är en BITCH, när något inte går min väg. Finns nog ingen som vill vara i min närhet när jag blir en BITCH. Jag gormar och går på för mej själv, inga personpåhopp.

Ja, ni som oxå är så här, vet vad jag talar om. 



1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

Det är så UNDERBART när någon visar service!
Alltså det finns alltid undantag från regeln! Det finns ibland människor bakom masken.
En eloge till Daniel, för dom är inte många, som är som Daniel, men dom finns.
Kram♥