fredag 16 mars 2012

Sömnproblem

Fast jag har prövat att räkna

är det lögn i helsicke att somna. Inte ens sömntabletter hjälper, då är det illa.

Kan det vara så att jag omedvetet är lite orolig inför min öron op?? Kanske, jag har genomgått exakt samma op –97, så jag vet ju vad det innebär, afterwards.

Det är inte själva op jag är orolig för, utan tiden efteråt som är jobbig, innan allt rättar till sej, 

Men ge mej några månader så hör jag som en hök och dansar som en älva, förhoppningsvis.

Jaja trodde nog att jag fått snurren, för jag hade nästintill bestämt mej för att åka på en mini resa till London innan op, viket han tyckte var ett urbota dumt påhitt, när jag inte ens kan stå lull i Sverige, vad FAN skulle jag till London och göra, tyckte han.

Kanske kan hålla med om att han har rätt i vad han säger. Men jag såg det från en annan vinkel. Att det skulle vara trevligt för mej  att ha något att se tillbaka på då, jag ligger här hemma med dålig hörsel och mer balanssvårigheter efter op,

Alldeles säkert var det här ett ADHD-tänk!!!!!!

London resan är nu lagd på hatthyllan och får nog ligga kvar där ett tag.

 

Ha en bra dag alla glada och även ni som hänger läpp

1 kommentar:

HosPetra sa...

Hihihi, jag får nog hålla med Jaja där, håll dej hemma.

Kram