torsdag 22 mars 2012

Skulle ha vilat

Men det bidde inte så. Var det för att jag spar allt till sista sekund?? Nej, jag spar inget till sista sekund. På torsdagar har jag städdag, men inte samtidigt som jag har tvättstugan.

Måste erkänna, jag är helt slut. Har sovit så jävlans dåligt i flera veckors tid och fast jag tar piller så inte blir det bättre. Var oxå ner i källaren med ett par stora plastförvaringslådor. De här lådorna har stått tillräckligt länge i sovrummet. Men nu är de väck och städat är det och 25 minuter är det kvar tills tvätt-tiden börjar.  Vill ju gärna få bort lite innan måndag, för sen är jag nog rätt mör och inte kommer att orka springa i någon tvättstuga.

Helst utav allt skulle jag bara vilja lägga mej på soffan och ha TV:n som bakgrundsmusik och låta den sakta vagga mej till sömns.

Försöker att pigga upp mej med en kopp kaffe får se om det har någon inverkan.

Ha en bra alla balkongsittare och ni andra som inte kommer ut.

Inga kommentarer: