fredag 23 mars 2012

Jag tror inte för en sekund på

att Hisskisseriet kommer att sluta upphöra, oavsett om det blir toaletter eller inte.

Vivianne Gunnarsson åkte till Prag och upptäckte att det fanns gott om toaletteroch drog den slutsatsen att finns det toaletter så upphör kisseriet I hissarna.

Jag har åkt mycket tunnelbana hit och dit och aldrig I mitt liv har jag kissat I hissen om jag blev nödig. Nog fan går det att hålla sej. Man bor väl Inte I tunnelbanan. Tunnelbanan används ju som ett kommunikations medel. I regel tar väl en resa ca en timme, inte fan går man och kissar varje timme I hemmet eller arbetsplatsen.

Det är inte resenärerna som använder Tunnelbanan för att ta sej till och från sina arbeten som kissar I hissarna. Långt därifrån.

Det där håller jag inte med om. Det finns bättre ställen att lägga pengarna  på!!

 

Ha en bra dag alla solglada individer

 

1 kommentar:

Esthonian Angel sa...

Då borde man sätta upp kameror i hissarna! Tycker det är ett jäkla Svineri.
En tjej satte sig mitt i gången mellan två buskar och pinkade en fredag förra sommaren. Hela fastigheten kunde se hennes rumpa från deras ballkonger & köksfönster!
Dagen efter satte sig en kille och sket i hörnan av två buskar. Han hade t.o.m pappaer att torka sig i baken med!
Vidrigt Sådant!