torsdag 22 mars 2012

Ja meeeeeeen


Jag har aldrig sett på "Djungeldrottningarna" men hört lite här och där från andra som ser på detta program och läst lite rubriker.

Ja, men hur är det ställt egentligen. Nu var de visst hysteriska över att inte murrhåren blev ansade. Intimhårshysteri. Som om det inte finns allvarligare problem här i världen än att man går och blir hysterisk för att murrhåren förökar sej.

Är man i djungeln så kan det vara bra med en rejäl buske så inte småkryp letar sej in i härligheten. Allt som vi har på vår kropp har en funktion, så är det bara.

Det här fick mej att minnas ett TV program som jag såg för några år sedan. Det var en kille i Schweiz, tror jag, som försörjde sej på att göra frisyer där nere på både män och kvinnor. De som kom dit, fick en katalog att titta i och se vilken frisyr underredet skulle ha.

Var det inte Hollywood fruarna som blingade sej i murrgången. Ja, men vad är det med människor, diamantpärla i murran eller en piecrings ring på samma ställe. Männen är inte bättre de, ringar både i röven och förhuden. Jag skrattar ihjäl mej, till vilken nytta, inte fan kan det vara njutbart¨, för varken kvinnan eller mannen.

När jag hör talas om alla de här intetsägande programmen, som BB, Djungelbrudarna eller nåt annat urbota program är jag så lycklig över att mina flickor är som de är.

TACK MINA ÄLSKADE VACKRA FLICKOR, ni kanske gjorde mej gråhårig när ni var tonåringar men TACK OCH LOV, var det av normal tonårsrebellisk art.

Jag var lite upprörd över att de ville göra tatueringar. Herregud, det är idag en bagatell, tänk om de skulle ha kommit hem med ringar i bröstvårtorna, eller i blygläpparna.

Jag skulle ha svimmat, rakt av!!!




1 kommentar:

paloma sa...

Hahaha! Detta program har jag aldrig sett! Vilken kanal är det?
Usch för ringar i murran! Såg en gång en kille med stora silver ringar i pungkolorna!!!!!;( Oh gud så äckligt det såg ut! Skulle inte ens tända på något dyl! Urk!! Hehehe.. ja hoppas du får en trevlig torsdag! Tack för dagens första skratt! KRAM