tisdag 20 mars 2012

I morgon är det

sista undersökningen inför cholesteatom operationen. Vid lunchtid ska jag vara på Huddinge sjukhus och göra ett hörseltest. 


I natt sov jag så himlans dåligt så jag hoppas att jag sover gott inatt. Faktum ska jag ta en lugnade tablett i kväll oxå. Fan så glad jag skulle vara om jag för en gångs skull kunde sova en hel  natt.


På torsdag ska jag försöka att få en tvätttid så det blir lite undantvättat. På fredag ska jag med min yngsta och titta på ett boende, hoppas nu att hon kommer att få lugn och ro. 


På lördag till söndag ska vi vara barnvakter.Hela veckan är spikad och det känns inte okej, för jag känner mej helt urled. 


Så det kanske inte ens behövs narkos på måndag,hahahahahahaha. Jo, tusan, operationen kommer att ta ca 8 timmar så nog blir jag sövd, alltid.


Nu är det Jajas tur att vara vårdare, åt mej när jag kommer hem från sjukhuset. Jag kommer att ha mer uttalade balanssvårigheter efter operationen, innan allt stabiliserar sej och hörseln kommer inte heller att vara något att tala om.


Men sen jäklar, ska ni få se!!!


Natti Natti







2 kommentarer:

Ingela´s blogg sa...

Hoppas det blir bra nu! Speciellt om det är så yrsligt efteråt, verkar vara värst. Så du har köpt en iPon, kul. Jad har en Xperia arc funderade mellan dessa mobiler men valde Xperia större skärm något bättre kamera. Men sämre på surf. Har sedan jul en iPad den är så lätt och rolig startar på sekunden, det är skillnad mot min seg dator den tar ca 5 minuter på sig innan jag kan använda den. Ha det nu så bra. Och du jag har inte min bloggadress inlagd på iPaden så jag får bli anonym, men du vet vem jag är ha ha. Kram Ingela

Ingela´s blogg sa...

Ha ha jag tror paddan har fattat nu, jag var nog inte anonyn hi hi kram