onsdag 21 mars 2012

Heltl utmattad

Vet inte hur fort jag somnade igår kväll. I morse när jag vaknade sa jag till Jaja jag vet inte hur jag ska orka allt jag lovat.
Till sjukhuset idag för de sista provtagningarna innan op, tvätta på torsdag, med Lina och titta på boende på fredag, ha barnbarnet från lördag till söndag och opereras på måndag.

Jag är av den naturen att har jag lovat något så håller jag det oavsett vad. Det var precis som min älskade dotter hade hört mina tankar. När vi talades vid i morse så sa hon att hon jag varken behövde följa med och titta på boende eller vara barnvakt.

Hon ansåg att jag behövde tänka på mej själv och få vila lite innan måndag. Hon har oxå märkt att jag inte varit riktigt alert som jag annars är. Hon sa vidare, att hon vet att jag alltid håller det jag lovar. Men nu tyckte hon väl att jag lovat för mycket, med tanke på, hur jag mår.

Jag har själv märkt att jag inte orkar så mycket, min yrsel blir ju värre och värre och för att inte tala om huvudvärken. Jag som aldrig har huvudvärk.

Min älskade dotter tänker på sin mamma.

Ha en bra dag alla glada och även ni som  hänger läpp

1 kommentar:

HosPetra sa...

Det var en smart dotter du har :)
Tur är väl det, för man lovar oftast mer än man egentligen skulle ;)

Kram