onsdag 28 mars 2012

Har kommit hem

Nu är jag I hemmets lugna vrå. Jätte skönt att vara hemma, men känner nu att jag är faktiskt lite mörbultad. Jag har blivit så väl omhändertagen på avd 82, personalen var underbar och läkarna Henrik och Bo som opererade mej, var helt fantastiska,

Dagen efter kom båda två och pratade med mej, Smärtstillande fick jag med mej hem, en I morfin form och en lite mildare, plus att det blir en antibiotikakur. Tabletterna var fan större än skalbaggar, 750 mg tre ggr dagligen,

Mina afteblåsor I munnen försvann I ett nafs,beror säkert på antibiotikan, annars brukar jag ha blåsor minst två veckor innan de försvinner och de är smärtsamma.

Nu på måndag blir det återbesök och om 6 månader en kompletterande operation. Först måste allt läkas innan något annat görs.

 

 

1 kommentar:

Kathrin sa...

Får väl hälsa dig välkommen hem då. Hoppas du får bättre sömn i din egna säng nu.

Ha det bäst.

Kramar