fredag 30 mars 2012

Go morron alldeles förtidigt

Ända sen jag köpte min Iphone 4, har jag önskat med en BookBook, men de äkta är ju så förgrymmat dyra.

Jag hittade en för 199 kr plus ett skal, på Tradera.

Råkade även hitta en jättefiiiin gardinkappa till köket, kappan kommer att passa perfekt, färgmässigt! Kanoooonbilligt, billigare än billigast!

Däremot kommer jag inte att ha varken körkort eller kontokort I BookBooken. Sätter dit kort på mina älskling I stället. Utifall att man skulle bli av med den.

Det var längesen jag handlade på Tradera, men när jag gör det är det från säljare som har några år på nacken och är omtyckta säljare.

Idag ska jag försöka att inte sova middag, det var middagsnappen som gjorde att min nattsömn inte infinner sej. Men jag var så himlans trött, men nu sitter jag här. Har varit vaken sedan 02.00.

Bläääääääääääääääääääää!!

 

Godmorgon, hur som haver och ha en bra dag, alla glada och även ni som hänger läpp!

 

Inga kommentarer: