söndag 25 mars 2012

En dag kvar

Nu börjar jag på att bli lite skraj inför morgondagen. I natt blir det nog inget sova av. Jag får sova desto mer hela måndagen då jag sövs.

Hur som helst kommer detta oxå att gå, som allt annat. Det finns de som har det mycket mycket värre. Fast jag vet det så är jag I allfall lite orolig, men det hör till.’

Hoppas det blir bättre än förra gången, då tog det lång tid innan jag blev återställd, med både balans och hörsel. Sen har jag inte blivit yngre heller, jag är 15 år äldre, sen förra operationen.

Knölen som hittades I halsen glömdes visst bort att tas prover på. Trodde att läkarna kunde ta prov samtidigt som jag var nedsövd, men det gick inte. För att ta prov var de tvungen att ha tillgång till en röntgenapparat och en sådan fanns det inte tillgång till I op salen. Jag skulle visst få en tid I början av april.

Sommartiden har börjat och idag lovades det sol, men den lyser med sin frånvaro, det blåser här och är gråmulelt.

Kaffekoppen är urdrucken och jag börjar på att kvickna till.

3 kommentarer:

paloma sa...

Jag tänker på dig xa mycket i morgon bitti! Och håller mina tummar att allt kommer gå bra! Hör av dig så jag vet att du mår bra så fort du orkar! Vi har blandat sol och lite halv skumt!
hoppas du får någon sömn i natt även om jag vet och förstår du måste vara jätte orolig! Stor kram

Eva-Lena.L sa...

Hej vännen! Mina tankar skall gå till dig i morgon och hoppas att allt kommer att gå bra! Skönt när det är gjort att du så småningom blir bättre för varje dag som går. Kram.

HosPetra sa...

Lycka till idag!!!
Ska tänka på dej under dagen :)

Kram