tisdag 14 februari 2012

Gomorron

Den här veckan skulle continentalsängen komma. Hopps att de håller vad de lovar.

Jag är helt mörbultad efter SKHLM besöket. Verkar som om jag inte har ork till något längre. Jag drar mej i det längsta för ge mej i väg någonstand, pga av yrseln och blansen.

Efter operationen kommer min yrsel att vara ännu värre och läkaren sa att en operation inte kommer att kunna kompensera det funktionsbortfall som jag har på höger örat. Men att en operation måste göras för att en pärlcysta kan orsaka så mycket elände. Det viktigaste är att få bort allt så det inte fortsätter att smaska på viktiga saker.

Men allt det där vet jag redan, var ju med om samma operation-97.

Oturligt nog tillhörde jag de 10% som får eländet tillbaka.

Ha en bra dag ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

Gerd ♥ sa...

Det är ju ingen tröst, men jag har varit med om en misslyckad näsoperation för nästan 30 år sen...
Syns inte utanpå, men känns.
Ibland får man, som dom säger så storsint, "leva i stort sett som vanligt".
Ett Hjärta från mig till dig och hela din familj ♥