torsdag 23 februari 2012

Go morron

Ett Lumbago fick jag i går och faaan så ont det gör. Hittade några övningar när jag googlade så hoppas att det hjälper. Här om dagen bytte jag VC och fick där tid för andra  åkommor och fick rejäla värktabletter. Väl var det, för helsefyr så ont det gör.

Ja, som alla vet har Vickan och Danne fått en dotter. De flesta vet att jag är emot Monarki och all hysterisk uppståndelse. Nu kommer det att skrivas i veckor om det som händer i deras familj eller inte har hänt.

Avspärrningar och poliser på plats dagar i förväg. Ja, ja, jag skriver inget så har jag inget skrivit. Undrar hur stor den här avspärringen var, tänker på andra som oxå skulle till samma ställe. Undrar om “Astrid Lindgrens barnsjukhus” som ligger nära oxå blev drabbat av avstängningarna.

Barn föds på samma sätt vare sej man är kunglig eller inte. Framstupa kronbjudning, hjässbjudning, sätesbjudning eller kejsarsnitt. Lika för alla. Förresten så mycket kungligt finns det inte kvar om man nu ska vara riktigt ärlig.

Ha en bra dag alla GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

6 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Jag håller på Vickan o Danne just för att de är så vanliga och EN FIN REKLAM FÖR SVERIGE! Just dom två!

Idag en solig dag där jag befinner mig just nu!

Och skönt att du hittat bra läkare för dina åkommer! Kraaaaaaaaam från mig till dig! <3

paloma sa...

Jag håller med Gerd! Tycker vårt kunga hus är bra reklam för sverige! Önskar dig en trevlig kväll! KRAM

Lisbeth sa...

Hm, ja jag är ju inte överförtjust i detta kungahus då. Skit samma skulle det väl vara om de levde på sina egna pengar, som de har i överflöd, och vi slapp stötta till, när det finns så mycket vettigare och definitivt nödvändigare, som de pengarna skulle kunna gå till! Sen vet jag inte om jag är så förtjust i att de "snott" min dotters namn, som hon i alla fall varit ganska ensam om i snart 17 år =) Hoppas allt är bra med er! Kram!

Mia systeryster sa...

Jag gillar kungafamiljen, och tycker det är skitkul med en liten prinsessa (som i sagornas värld;))
Hoppas din värk går över!!
Kraaaaam

paloma sa...

Kommer in med en kvällskram! I morgon bitti är min morbror med på trissen klockan 7:15. Skall bli kul att se hur mkt han får? kram och sovgott!

Gerd ♥ sa...

Saknar dina inlägg...
Är allting väl?
Kramkram♥ Gerd