onsdag 15 februari 2012

Go morron

Måste ha varit helt slut. Jag gick och la mej i går kväll kl 21.00 och sov oavbrutet till 05.00 i morse. Ja, med lite hjälpmedel, ibland måste jag få lite hjälp med insomnandet.

Hur som helst pigg är jag och förväntansfull som ett litet barn, min eller rättare sagt vår, Continentalsäng kommer idag, Jippiiiiiiiiiii!! Jag säger “min” för Jaja tyckte det var heeelt onödigt med en ny säng. Men det tyckte inte jag, hahahhahahahaaha.

Sängramen/gaveln till den gamla sängen har redan körts iväg till äldsta dottern och dit ska våra gamla madrasser idag. Har en son som är så hjälpsam, tack min Dick för att du alltid ställer upp för din mamma.

Frukosten är redan intagen och döm om min förvåning när jag såg detta, i tidningen:

003

FAN, hahhahaahahahahahaha, finns det verkligen folk som köper “färdiga pannkakor`”. I mina ögon heeeelt sanslöst!! Säkerligen inget gott heller.

Ägg/mjölk och mjöl, har väl varenda människa hemma, som basvaror. Ja, en del säger väl att det är bra för barnen att värma upp då de kommer hem från skolan. Hoppas aldrig någonsin jag slipper att se detta i mina döttrars frysar. Nej, de skulle aldrig gå och köpa färdiga pannkakor.

Pannkakssmet fixar man ihop på en pisskvart. Jag kan erkänna att det kan vara tråkigt att stå och steka dom.

Ja, de här färdiga pannkakorna fyller väl någons behov.

Att det finns färdiga rätter det kan jag förstå, men färdiga pannkakor, det är i mina ögon helt sanslöst larvigt!!

Ha en bra DAG ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

Inga kommentarer: