lördag 4 februari 2012

Go morron

Deprimerande att öppna tidningen, bara elände överallt. Tåg som står stilla och restaurangvagnar som står kvar på stationen, Syrien i kaos, Egypten likaså.

FAN, världen blir värre och värre!

Jag har haft en usel natt med mitt nya ljud i örat. Vaknat flera gånger av ljudet och har en jävla huvudvärk som heter duga. Men den här dagen har bara börjat och den kommer säkerligen som alla andra dagar, ha något som är BRA.

Förresten kaffet fick mej på bättre humör.

Skrattade gott när jag i går läste mina kommentarer, min goa Ingela, hade skrivit kommentar till mej och hon hade skrivit anonymt för hon kom inte ihåg sin egen bloggadress, det tyckte jag var jättekul.

Skrattade fler gånger igår, när jag läste om Kathrins galna Goja, Kathrins man, konkade på saker uppför en trappa och Gojan, stönade, åt honom, Hhhahahahahahahaha.

Skrattade oxå gott när jag såg, “Its Complicated” vet inte om jag stavade rätt. Men den var rolig faktiskt, annars gillar jag inte humor filmer. Den här gick bra för den var inte överhumoristisk.

Ha en bara dag ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

2 kommentarer:

Kathrin sa...

Det är tur att det finns en hel del runt sig som får en att skratta. Som det ser ut runt om i världen och här hemma i Svedala så kan man bli riktigt deprimerad. Och stämmer det att ett gott skratt förlänger livet, ja då lär vi bli riktigt gamla,hahahaha.
Måste vara jobbigt att hela tiden höra ljud, man kan få huvudvärk för mindre. Och att sen inte få sova ordentligt gör ju inte saken bättre. Tur att du tillhör den glada typen, allt blir så mycket bättre när man får sig några glada skratt per dag.

Ha det bra.
Kramizar

paloma sa...

Ja det är nästan bara elände när man slår på nyheterna! Hoppas dagen blir bra i allafall. kram