måndag 13 februari 2012

???

Det kommer nog i framtiden bli sa att läkare står tomma och kanske lika bra det.

Att ta med sej ett barn på en elitseriematch, är det nog många som drar sej för, eller har jag helt fel, det finns väl familjeläktare, (det var kanske där pappan och sonen satt)??

Oavsett vilket som, så är det nog mycket bättre att sitta framför TV:n med sina barn och närmaste och heja på sitt lag. För det som händer och sker nu för tiden vad det gäller fotbollsmatcher eller ishockeymatcher, är något som INTE tillhör sporten.

På väg till matcherna blir det bråk, under matcherna kaos och på väg hem, helt otroligt!!

Ja, ja det verkar som om det mera är för bråkandets skull dessa sportfantaster och hulliganer ger sej ut, istället för att se sitt lag vinna eller förlora.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var polisen som slog om du undrar.

Livsnjuterska sa...

Jag vet att det var polisen som slog, Men vad jag menar är att det kanske är bättre att vara hemma när våldet på arenorna bara blir värre och värre

Ha en bra dag Mr/MRS Anonym

Kadri sa...

Jag skulle nog inte våga ta med mina små till såna matcher. Och det värsta är ju att det är ju vuxna som håller på. Det är ju de som ska visa gott exempel.Hur ska barn annars veta hur man ska uppföra sig ?

sv. du är alldeles för snäll
sv. det kommer en fortsättning så småningom. jag låvar

Anonym sa...

Det har blivit allt färre oroligheter på matcherna. 2011 var det lugnaste året på länge, men de få händelserna har fått väldigt mycket medial uppmärksamhet. Den positiva utvecklingen hotas nu av polisens rättsövergrepp. Innan dess var det hur säkert som helst att ta sina barn till matcherna.

Mia systeryster sa...

Synd att det har blivit så mycket våld överallt!
Kram