lördag 4 februari 2012

:)

Helt klart bäst i kvällens Melodifestival var THORSTEN FLINCK. Redan är tidningarna i gång och skriver om rumptafset.

Alla vid det här laget vet att Flinck är som ett skenande tåg, Flinck är Flinck och ingen annan. Bara att göra en intervju med människan är helt på egen risk. Själv tycker jag inte att det är så mycket att bry sej om.

Sean Banan satt ju och petade kråkor, hhahaahahahahha,

Bra att Flinck tog sej till en andra chans, så loppet är inte kört för honom. Jag gillade sången och melodin och jag tycker att Flinck gjorde ett teatriskt framträdande.

Jag tror att Flinck är en underskattad person, han är bra mycket bättre än vad vi tror.

4 kommentarer:

HosPetra sa...

Jag tittade inte. Men helt klart är han smartare än han verkar :)

Kram

paloma sa...

Usch! Gillar inte honom! Tycte inte han ens skulle vara med! Många såg jean banan peta näsan! hahaha ;=) jag som märker allt annars missade det totalt! Urk.... tyckte nog Loreen var bäst. kram och trevlig söndag.

Mia systeryster sa...

Jag har aldrig gillat karln, men man kanske borde ge honom en chans;)
Kram

Pia.L. sa...

Jag gillade oxå Thorsten Flinck i 'Mellon'. Får väl erkänna att jag tänkte innan att '..och hur ska detta gå?!' men blev mkt positivt överraskad. Låten var bra och han framförde den på ett inlevelsefullt sätt. Apropå klappen på rumpan så var det väl inget att göra så stor sak av. Måste vara stor nyhetstorka när det blir så'na rubriker.