måndag 2 januari 2012

Tillfälligt avbrott med FB

Jag har tillfälligt gjort ett avbrott med mitt F-Bookande.

Det känns faktiskt skönt, att slippa detta, ska väl inte skriva elände. Men mer än hälften av de som använder det pratar bara en massa strunt och det blir mer eller mindre så att man istället för att kontakta de man tycker om, med en visit eller ett telefonsamtal, så skriver man något på deras loggar och så är saken klar.

Jag säger inte att jag aldrig kommer att gå in på min FB, men vill göra ett avbrott och om sanningen ska fram så tror jag inte att det är så många som egentligen bryr sej om jag är där eller ej.

Vilket jag helt och hållet skiter blanka fan i.

De som jag bryr mej om, har jag redan kontaktat ang mitt tillfälliga avbrott. 

Jag hade inte heller så många vänner inte ens femtio stycken.  De som jag hade som vänner, ansåg jag var mina vänner oxå. eller rättare sagt de som jag ville ha där för att jag själv ville. Hälften av mina släktingar har jag tagit bort och vill inte heller ha dom som vänner, heller. Jag anser att har man inte haft kontinuerlig kontakt på över 20 år, så behöver man inte spela ett spel och tycka att “Åh, så trevligt nu kan vi umgås på FB” .

 Nej, sånt gillar inte jag.

Ha en bra dag alla glada och även ni som hänger läpp

 

1 kommentar:

Kathrin sa...

Kommer sakna dig på fb, men du har en poäng med dina åsikter och förstår dig.Hoppas du kommer tillbaka när du känner för det. Du får göra som Bosse han är bara inne på sin sida några gånger om året.

Hoppas din hosta ge mer sig snart. Finns nog inget jobbigare än rethosta. Man hostar som bara den när man inte får och då hostar man nåt förfärligt. Hoppas nu att 2012 blir ett friskt år för oss båda. Tycker vi har haft nog med sjukdomar båda två. Jag går till jobbet i morgon så får vi se hur länge det håller. Får måla fan på väggen så kanske man klarar sig från ett bakslag.

Hade det bra.

Kramizar