söndag 15 januari 2012

Söndag

Jag har varit helt uppslukad av Släktforskning och gudars så kul det är. Hjärnan har fått mycket gymnastik och fantasin har flödat.

Efter att ha gått in på http://www.wermlandsbilder.se  och sett gamla foton på både morföräldrar, gammelmorföräldrar (som jag aldrig sett förut) och gamla bilder på min mamma och en massa andra släktingar, fick jag för mej att nu ska jag släktforska.

Jag köpte en veckas abbonnemang och körde igång. Ja, det har varit så roligt och det har inte något slut, verkar det som. Jag har fått reda på lite av varje.

Det har gått runt i huvudet av alla namn, hahahahahaahahaha.

Jag har oxå plöjt igenom två böcker, en av Liza Marklund, “Postcard killers” och en kriminalroman om Irene Huss, av Helene Tursten, “Den som vakar i mörkret”. De var bra båda två.

 

Ha en bra dag ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

Inga kommentarer: