tisdag 24 januari 2012

Sitter och funderar på

om jag ska köpa lamellgardiner och sätta för dörren som går till hallen. Jag har möblerat om och tycker att det räcker med en dörr, som går ut från vardagsrummet. Då tänkte jag att en lamellgardin kunde vara snyggt, de har rea på just lamellgardiner hos Jysk.

Jag har googlat runt ang lamellgardiner och det värsta är att jag får klippa till dom själv till rätt längd och det kommer att bli ett jäkla pilljobb, så jag vet inte om jag har ork att pilla. Har väl inte de rätta verktygen heller.

Ja, det tåls att tänka på för jag tror att det skulle vara snyggare med en lamellgardin än ett vanligt skynke, eller nåt lustigt draperi med bambu eller kulor??!!

Dt är mycket jag vill ha, så stackars gubben, är lite förtvivlad, hihihihihihi. Vill oxå ha en vändbar resår madrass att ha ovanpå våra vanliga resårmadrasser.

Sen vill jag inte ha något mera, hahahahahahahha. Här gäller det bara att spara nu, inför vår resa till Malaysia, vi har lång tid på oss, det blir inte förrän i December. Det är till resor som nikotinpengarna går till.

Nu ska jag sätta på kläder och ge mej ut, får nog smyga ut. Gubben är så orolig för mej och min yrsel, jag brukar ju ligga och sprattla lite varstans nu förtiden.

 

Ha en bra dag ALLA GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

1 kommentar:

HosPetra sa...

Att bränna pengar är inget svårt ;)

Kram