fredag 6 januari 2012

Julen har åkt ut

Nästan, julgardinerna ska ner idag. Städar dag är det idag, i mogon kl fem kommer Fanny och Tuva, för övernattning och på söndag bär det av till kusinerna i Vårberg. En heldag på Heron City, Leklandet. Kommer säkerligen att bli populärt!!

Igår var det en tur till IKEA, där införskaffade jag mej en säng gavel,

BEKKESTUA Huvudgavel Bredd: 180 cm Höjd: 120 cm

Den gamla dubbelsängen ligger nu i källaren och är även ute på Eniro för försäljning. Det är en MIO, Bombay, med gediget smide och teak trä. Den är jäkla snygg, tycker jag. Men ibland vill man förnya sej lite. Den var faktiskt alldeles förstor för vårt sovrum.

Det ser ut som vi har köpt en ny säng, sänggaveln, våra madrasser som vi har satt i hop med ett kopplingsbeslag, härlig tjock bäddmadrass och en sängkappa och  VIPS har man en ny säng.

Jag ska lägga ut en bild lite senare.

Vad skulle jag göra utan min käre son Dick, han är så rar emot mej och hämtar upp mej lite varstans, när jag är ute och handlar. Det var en bra dag på IKEA igår, det var inte alls mycket människor. Men det dröjde inte förrän jag började på att känna av min yrsel, det är bedrövligt med den här yrseln, jag raglar nästan fram och det kanske är en del som tror att jag är på fyllan.

Ska till öronläkare på HS, det upptäcktes ett bifynd när  jag röntgades, som läkaren ville att jag skulle remitteras till öron, för. Ja, hoppas att det inte är nåt jävla skit. Allt börjar på att falla på plats efter lever-resan, så nu vill vi inte ha nåt annat att oroa sej för. Men det är klart att man undrar när det är något som inte ska finnas där??

Ha en bara dag ALLA  GLADA OCH ÄVEN NI SOM HÄNGER LÄPP

Inga kommentarer: