torsdag 26 januari 2012

Beställt och klart

Om tre veckor kommer vår nya säng. Jag har köpt drömsängen, så himmelskt underbara att ligga i och jag bara väntar tills vår Continentalsäng kommer.

Klädseln är svart och det kommer att bli kanooooon snyggt med vår beige grå, vadderade sänggavel.

 

images

 

För alltihop i svart, är inte i mitt tycke alls snyggt. Men nackkuddarna kommer att vara svarta.

Jag kommer att sova som en prinsessa.

25 år Garanti, gratis hemkörning och lite prutningar hit och dit på priset, fick väl blodad tand med att pruta efter Malaysia resan. Faktiskt ska jag säga er, går det att pruta även här i Sverige och det är inte bara i svartskalle affärer utan även i vitlöks affärer, hahahahahahaha.

 

2 kommentarer:

Kathrin sa...

Här var det nytt ser jag. Både på bloggen och i sängkammaren, hihihi. Både bloggen och sängen är jätte fina.

Har länge tänkt köpa mig en ny säng, en sån med höj och sänk bar huvud- ända. Men gubben vill inte ha en sådan så jag fortsätter att fundera, haha. Kanske han ger med sig nu när jag är sämre i ryggen.
Det är inte så längesen vi köpte ny säng så jag ligger inte precis i sjön,hihih. Tror nog mer att det är ett lite habegär som knacka på min hjärna,hahahahaha.

Ha det bra.

Kramizar

Kathrin sa...

Hahahahahahahaha, längesen jag har fått mig ett sådant skratt. Jag får nog göra något liknande när det gäller sängen,hahahaha.
Kan se Jajas min när du sa att Bosse hade tagit över städningen, hahahahaha. Ungefär så skulle nog han också se ut, hahahahahahaha. Jag kan inte sluta att skratta och Bosse funderar vad jag håller på med. Hahahaha

tack för detta skrattkalas

Kramizar