lördag 10 december 2011

Gomorron

I dag är det Nobeldagen.

Nobeldagen är stor i sej men för oss var den större än störst för det var på Nobeldagen 10 dec kl 16.00 som vi hamnade på väntelistan inför en levertransplantation. Nu två år senare, har sambon fått sin nya lever och mår relativt bra.

Jag fick en kommentar på en av mina inlägg där jag skriver om att jag tycker att det är fel att SD inte fick närvara vid Nobelfesten och fick ett svar från en man, där han skriver att, varför inte SD fick närvara berodde på att de är rasister.

Att bjuda in åtta ambassadörer från diktaturländer, som mördat, torterat, våldtagit, ja vi vet alla vad som händer i diktaturländer!! Det går hur bra som helst.

Är inte detta dubbelmoral av allra högsta klass.

Ha en bra dag alla glada och även ni som hänger läpp

1 kommentar:

Kathrin sa...

Håller med dig helt när det gäller att SD inte blev inbjudna när alla andra partier fick inbjudan. Och att samtidigt bjuda in åtta ambassadörer från diktaturländer är dubbelmoral. Varför inte bjuda in alla gästerna på Hall och Kumla?

Jag hitta min jacka och är helnöjd, nu väntar jag bara på kyla,haha.

Kramar