tisdag 29 november 2011

Inte igen

Blir så jäkla trött på allt det här psykolog snacket. Nu ska Breivik ha blivit utsatt för övergrepp, när han var ung.

Jag har aldrig riktigt förstått detta och tror inte heller på det. Har du varit ute för något traumatiskt eller sexuella övergrepp i ungdomen, så ska du själv bli en djävul när du blir vuxen.

De som blivit utsatta för övergrepp ska bli mördare, pedofiler, misshandlare osv. Om man nu har blivit utsatt för jävulska saker som ung, så måste man ju själv veta hur svårt och hemskt det var, att man inte vill utsätta andra för vad man själv varit utsatt för.

Att man önskar livet ur den som gjort allt det hemska och vedervärdiga kan jag förstå. Men att gå från tanke till handling det är ett stort steg.

Kan det inte vara så att en del föds onda. Forskare har kopplingar och avbrott på DNA strängar osv och kan påvisa det ena och det andra. Ta blodprov  eller någon analys på de här dårarna så kanske man finner att de har en avvikelse någonstans. Förresten det behövs inte för att avvikelsen är stooor, det är redan bevisat.

Det största felet är att det daltas med dessa jävla idioter. Ingen av dessa kommer någonsin att bli friska. ALDRIG NÅGONSIN!!! Livstids fängelse borde införas i ordets bemärkelse, varför inte 315 år, korta ner det till halva tiden och dåren kommer inte ut i allafall, hahahahahahahaha!

Jag känner många som har gått igenom ett helvete och ingen av dessa har någonsin velat göra en fluga förnär. Men däremot har förövarna gjort repris på sitt handlande, om och om igen.

Jag själv har gått igenom mycket och visst har jag önskat mina plågoandar käpprakt åt helvete, men det har stannat vi önskningar.

3 kommentarer:

Kathrin sa...

Steget från att önska någon åt fanders till att döda 77 st är så stort, så det finns inte på min världskarta. Man måste vara ordentligt sjuk i huvudet om man kan utföra en sådan handling. En sak är då säker, man har inget ute bland andra människor att göra. Bara att låsa in och kasta bort nykeln.
Min röst har börja komma tillbaka igen och jag hoppas att jag ska kunna jobba på torsdag. Under dom här två dagarna har jag haft så mycket jag har velat säga men inte kunnat, rena tortyren att inte kunna göra sig hörd. Men gubben har nog tyckt det varit skönt,hahaha.

Kramizar

HosPetra sa...

God Morgon!
Jag har aldrig förstått det där heller, borde ju vara tvärtom som du säger...
Oavsett så är det ju bara en orsak ingen ursäkt till deras handlande.

Kram

Karpstryparn sa...

Ingen människa föds ond eller god, istället beror på hur man blir vilka livserfarenheter man har.

Svar: Kan bara säga att jag håller med i nästan alltihop som du skrev.