söndag 13 november 2011

Carema i blåsväder

Carema är i blåsväder, inte bara i Stockholms regionen, utan även på andra ställen runt om i landet, verkar det som i allafall.

Det som är skrämmande är, att de som arbetar där som vårdpersonal, inte ger ljud i källan. Bedrövligt, ord finns inte för den behandlingen våra gamla får.

Hur kan dessa människor sova gott om nätterna.

Om jag inte missminner mej så var det väl en Carema Vårdcentral i Tensta, som fifflade hej vilt.

Hur som helst har jag bestämt att jag inte längre vill tillhöra Carema Vårdcentral här i Rågsved.

Jag tänker lista mej någon annanstans, fortast möjligt.

 

1 kommentar:

Kathrin sa...

Man blir ju mörkrädd när man läser hur våra äldre behandlas efter ett långt arbetsliv. När det blir dags för min mamma att läggas in på vårdhem så ska jag se till att det inte är Carema som står för vården, förlåt jag menar vanvården.

Mina nattliga övningar har inte Bosse märkt något av. Hahaha får nog sända honom på kontroll.

Kramizar