tisdag 8 november 2011

?????

I och med att min sambo genomgick en levertransplantation, förra året, följer jag bloggar som handlar om levertransplantationer. Jag har följt en blogg om en kvinna som heter Kicki som fick en lever i dec 2008 och nu har det varit knäpptyst på hennes blogg.

Kicki har inte skrivit på över en månad sedan. Sista gången hon skrev var då hon skulle göra en en preop och bli sövd.

Jag hoppas att allt har gått bra och att inte någon komplikation har tillstött. därför hon inte har skrivit på så länge!

Det första jag gör på morgonen är att besöka hennes blogg och varje gång blir jag orolig då jag ser att hon inte har skrivit något!

Jag hoppas att allt är bra med dej, Kicki!!!

2 kommentarer:

HosPetra sa...

Självklart hoppas vi på att allt är okej med henne.

Kram

I mina gömmor sa...

Hej
Såg ditt inlägg nu. Nej, jaghar itne hört något från henne, jag hoppas så at hon bara är trött och inte orkar just nu.
Hur mår din man?
Jag och min lever mår fint, har haft den i snart 4 år!!!

Malin