tisdag 18 oktober 2011

Varit och klippt mej

När jag var i Malaysia gick jag och klippte mej hos en frisör, som verkligen förstod hur jag ville ha mitt hår. Han mer eller mindre klippte mitt hår efter mitt huvud, en skräddarsydd frisyr, med andra ord.

Jag har tidigare klippt mej i förorterna och aldrig varit nöjd. Så efter proffsklippningen i Malaysia bestämde jag mej för att verkligen syna de frisörer som ska sätta en sax i mitt hår.

Googlade och hittade

011

och nöjdare kan jag inte bli. Jag kommer definitivt att gå i fortsättningen.

Michael som klippte mej föreslog att jag skulle lägga slingor i mitt hår och ha en ljusare brun nyans på mitt hår.  Han hade tid över för den som skulle klippa sej efter mej hade sagt återbud.

Michael är en urtrevlig och de tre timmar som jag spenderade där, gick enormt snabbt.

009

Jag har redan bokat ny tid och har jag gjort det, då betyder det inget annat, ÄN ATT ALLT ÄR TILL BELÅTENHET.

Ha en bra dag alla glada individer och även ni som hänger läpp!!!

2 kommentarer:

HosPetra sa...

God Morgon!
Skönt när man hittar en frisör man är nöjd med :)

Kram

Kathrin sa...

Du blev fin i håret. Det är viktigt att frisören är bra och att man blir hel nöjd.
Ha en bra dag!
Kramizar