fredag 21 oktober 2011

Kanske det här hjälper

PROMENADBAND RÖD

En sån här ska jag införskaffa mej redan idag. Att promenera ute i rask takt kommer jag mej aldrig för, jo jag började lite smått men så kom mina yrsel attacker och jag låg och sprattlade som en halvdöd fisk,  på både Huddingeleden och på andra ställen. Så jag fick ge upp den motionen.

Sen började jag med LCHF dieten, åt fett som en dåre, visserligen gick jag ned i vikt. Men av allt fett ätande kom gallstensanfall på löpande band. Min gallblåsa är bort opererad men gallgångarna finns kvar och det är dom som man får kramp i, när man äter mat som en gallstens kärring inte bör äta.

Nu har jag förstått att gå ned i vikt utan att röra på sej, finns inte på någon karta. Därför ska jag ta mej till första bästa affär och köpa detta Promenadband och promenera i hemmet. Är övertygad om att jag kommer att gå ner i vikt. Minns då jag cyklade 4 mil i veckan, då försvann både valkar och flåset.

Skulle jag få ett yrselanfall och ramla så sker det hemma så jag överlever nog, hahahahahahaha!!

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Det där kan nog vara bra, bara man har disciplinen att fortsätta;)
Lycka till!
Kram

HosPetra sa...

Då får vi hoppas att den blir använd så det inte bara blir en dammsamlare ;)

Kram