fredag 21 oktober 2011

Gomorron

Ska jag verkligen putsa fönster idag?? Något som jag försöker undvika, med det bestämdaste.

Jag har en bloggkompis, Kathrin, hon har skaffat sej en batteridriven fönsterskrapa och hon tycker att det är bra. Är i valet och kvalet om jag ska införskaffa en sådan.

Läste lite ang denna skapelse och blev lite konfundersam, när det stod att batteriet håller bara i 20 min och sen ta det ett antal timmar att ladda upp det.

Det kommer kanske att ta en hel jäkla dag eller ännu mera för att tvätta 14 st fönsterrutor.

Hur många fönster hinner man med på 20 minuter, förresten jag hinner kanske med en hel del, men jag vill ju ha allt gjort på en och samma dag!

Nej, det blir nog att putsa förhand, fast det är DÖDSTRÅKIGT!!

Ha en bra dag alla glada individer och även ni som hänger läpp

Inga kommentarer: