lördag 8 oktober 2011

Go Morron


Alla glada och även ni som hänger läpp. Jag uppdaterar inte lika mycket som tidigare, lite trött på att blogga.


Men så är det väl för alla, det går i perioder.


Längtar tills måndag, då ska jag hälsa på min moder, vi ska ha en “mor och dotter dag”.


Nästa vecka kommer jag nog oxå att besöka “Sture” för ett SPA. Fick en SPA dag hos “Sture” med champagne/choklad/lunch, utav Jajas, döttrar och fd, för att jag fanns där för Jaja, när det var som svårast. De ville visa sin uppskattning och det tycker jag var rart av dom.


Nu är det ju så, att alla transplantationer inte går i rätt riktning, nu står vi inför en låååång cellgiftsbehandling.


Just nu mår han pest, feber/frossa/värk i lederna, huvudvärk, diarrer och är så svag att han inte knappt kan stå på benen. Det är biverkningar av medicinen, men vi hoppas att det klingar av med tiden. Med andra ord är det är så här man ska må.


060


Just nu längtar vi hit!!!!


Ha en bra lördag, alla glada individer!!!!

Inga kommentarer: