söndag 9 oktober 2011

Dotter och barnbarn

har varit på besök. Hungriga var de och  då är mormors pannkakor och glass är inte helt fel. Lättvindigt oxå, hihihihihihihihihihi.

 

001

Kevin och Ramona, spelar ett spel tillsammans och är djupt koncentrerade.

 

023024

Efter pannkakor och dataspelande blir det lite gofika med The och äppelmuffins. Sen satt vi och småpratade om ditten och datten, barnbarnen och jag. De är så jättegoa och härliga dessa ungar.

007

Mamman till barnen, dottern, ja, hon SOV SOM VANLIGT!  Faktiskt hon brukar sova när de är här, hahahahahahaha, ja hon behöver det nog så väl.

 

Skönt att komma hem till Mammi och låta henne ta över lite.

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Fina barnbarn du har =) Och mormors pannkakor med glass...mums säger jag bara! Kram!

HosPetra sa...

God Morgon!
Ja det vill till att man passar på...haha

Kram

Kathrin sa...

Blev så sugen på pannkakor med glass när jag läste ditt inlägg. Och det där med att sova, så har jag en dotter som är duktig på det när hon är och hälsar på, hahahaha. Det är inte bara barnvagnar dom har gemensamt, hahahahah.
Släktforskning är nog det roligaste jag gjort på länge. Forskar både i min släkt och Bosses släkt. Jag betalar 135 kr/mån hos ancestry.se Man kan även lösa för ett år och då kostar det 995kr, men jag tyckte det lät som lite för lång tid då jag inte visste om jag skulle tycka det var så roligt. Det går även att forska i hela världen men då kosta det lite mer. Jag ska testa det lite längre fram. Kan ju vara intressant att se min mammas rötter. Hur som helst har jag hittat en del roliga saker om både min och Bosses släkt. Har hittat en favorit gubbe från min farmors sida, hahaha. Du måste testa och se om det kan vara något för dig.
Ha en bra dag.
Kramizar