söndag 11 september 2011

Mer att rekommendera

Vi hade oxå möjlighet att få gå på SIMON CABARE, en i världsklass kanooon bra show, med enbart Lady-boys.

En musikal show, utan dess like, troligtvis den största show där enbart Lady-Boys medverkar, om jag nu inte hörde fel. De som medvekar i den är världskända och vackrare än de vackraste "kvinnor".

Är man på semester i Asien, är detta ett måste. Missa inte denna show!!!
Det är inte tillåtet att fotografera eller filma under showens gång. Blir man ertappat år man böte på 50.000 US Dollar. Under föreställningen var det två stycken som ertappade och naturligtvis var de "kineser". Skriver natruligtvis "kineser2för de är framme överallt och ingenstans.


Många gånger använder de sina kameror inte bara för att fota och ha om minne från en semestervistelse, utan för att kunna kopiera det som fotas och göra sej en hacka på det.

Showen varade i 90 minuter och var värd varenda krona. Eteråt var det fritt fram för kameran och här posar jag och Jaja tillsammans med två av de som närvarade i showen.

Vi fick betala en slant för att ta kort, men det gjorde vi så gärna.
Thai Massage är oxå ett måste. Om man nu går till seriösa och duktiga sådana. Vi gick inte precis till de som stod på trottoarerna och bjöd ut sej, utan till ett ställe som vår guide, rekommenderade.

En timmes kroppsmassage plus ansiktsmassage, kostade 180 SEK och var värt varenda krona. Jag var lite skeptisk till att börja med, men tro det eller ej, JAG SOMNADE och vaknade av att jag hörde mej själv snarka.

2 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

DÅ, är det avkoppling, om man under en massage SOMNAR!
Haha, jag kan somna på spikmattan om det är så att jag har ont i ryggen på en viss fläck... otroligt, eftersom spikarna gör ont men fördelas över hela ryggen.
Vilken show ni måste ha sett och varit med om!
Många minnen för mörka vinterkvällar... kram.

Ingela sa...

Ha ha somnade ja då är det gött. Annars kan masage göra ont också. Men det där uppträdande var det killar??? eller har jag fattat fel.