torsdag 1 september 2011

Första morgonen

på ön Redang, var nog den vackraste morgon jag har upplevt.

Allt var stilla och jag kunde känna en sorts inre frid i min själ. Det var så vackert att jag var nära till tårar.

Att uppleva allt det här vackra med Jaja var helt enormt.




Allt kunde ha varit helt annorlunda. Men vi fick livet åter och jag skänker fortfarande varje dag en tanke till den man som gav Jaja livet tillbaka.

När jag stod där på den snövita stranden med honom och fick se natten förvandlas till dag, kom så många tankar över mej och jag är så TACKSAM för ALLT, som finns runt omkring.



2 kommentarer:

Kicki sa...

Verkar som om ni haft en underbar månad! Hoppas att ni får fortsätta ha det bra! Kram

Ingela´s blogg sa...

Så härligt att läsa din text. Jag kände med dig, jag fick liksom läsa sakta och känna in. Mys