torsdag 21 juli 2011

WOOPPIIIIII

Troligtvis blir det en Malaysia tripp för oss och vi reser redan nästa söndag för att spendera fyra veckor i sol, värme och en kulinarisk resa för våra smaklökar.

Äntligen kommer resan att bli av, vi hade tänkt resa senare i höst, men pga att Jaja måste genomgå en behandling rätt snart så fick vi tidigarelägga den.

Nu blir det att inhandla varsin resväska, passen är klara, så nu är det bara att ge sej iväg. Härligt!! Den första vecka ska vi vara för oss själva och aklimatisera oss. Malaysia ligger 7 timmar före oss så vi kommer nog att ha lite Jetlag.

Intyg på mediciner och ett intyg på hans levertransplantation ska med så det får läkarna fixa på måndag när vi ska dit på läkarbesök. Dubbla mediciner ska med, ett i handbagaget och ett i resväskan, utifall att någon av väskorna skulle komma bort.

Det här har vi verkligen sett framemot så det kommer att bli helt underbart. Hoppas nu att inget kommer ivägen för oss. Vi ska träffa leverläkaren nu på måndag, men vi tror att han har inget att anmärka på.

Vi är rätt säkra på att han kommer att önska oss en fantastiskt underbar resa.

4 kommentarer:

Mia systeryster sa...

GRATTIS! Vad glad jag blir för er skull!!
KRAM

HosPetra sa...

Åh, vad glad jag blir för eran skull :)
Kramar

Kathrin sa...

Så roligt för er!! Jag håller tummar och tår att ni äntligen kan åka. Det låter härligt, och en hel månad är aldrig fel. Hoppas ni får en super trevlig semester. Ser fram emot alla fina bilder.

Ha det bäst.

Kramar

Gerd ♥ sa...

Lycka till med resan, låter helt underbart!
Jag kommer ihåg när jag skulle ut med min lilla Sarah och resa, hur vi också packade dubbelt med mediciner och hade massa intyg med oss.
Tror nog läkaren önskar er en trevlig resa! Kram!