onsdag 20 juli 2011

Go morron

Mitten av veckan är nådd, "Lill-Lördag" kallades den, då jag var ung och gör väl fortfarande.

Idag blir det en tur in till City igen, sambon köpte solbrillor igår och när vi kom hem fick vi se att det var en spricka i glaset. Tur att man spar kvitton. Så nu blir det Åhlens igen.

Jaja tyckte att jag skulle stanna hemma och dona i lägenheten, det har en tendens att bli lite förstora hål i fickorna, när jag är med??? Det kan jag inte förstå, nej han skojade bara med mej.

Dt är väldigt sällan vi är någonstans utan den andre, vi trivs så fantastiskt bra tillsammans. De gånger vi har varit ifrån varandra var när han var inneliggande på sjukhus pga av hans leversjukdom. Knappt ens då! Varje dag var jag på sjukhuset kom dit runt 11 och åkte hem runt 18.

Varken han eller jag har några som helst behov av att vara utan den andre.

Ha en bra dag alla glada och även ni som hänger läpp




4 kommentarer:

HosPetra sa...

God Morgon!
Jasså, är du dyr i drift...hahaha
Är väl skönt när man känner så, tänk dom som alltid gör allt själva..

Kram

Gerd ♥ sa...

Gläd dig!
Jag har också en sån underbar man och vi är inte från varandra annat än då vi måste.
Samvaron är viktig!
Ha det så gott idag på "lellelörda´" som jag brukar säga. Kram ♥

Viktkamp sa...

Både jag och min man har stort behov av egen tid =) Men såklart älskar vi att vara tillsammans oxå! Älskar att upptäcka och göra saker min man =)

Ingela sa...

Hej! Var du också hos fiskarna. va kul, jag kunde bara inte motstå fast jag gick som katten runt het gröt innan jag slog till. Det var ju så många som tittade på, fast man vande sig. Jag hade tiden 12.10-12.30, när var ni där? Det hade verkligen varit kul att ses!! Kram