onsdag 20 juli 2011

I dag har vi fördrivit tiden

med att vara inne i City igen.

Sambon shoppade ett par kanooonfiiiina solbrillor, märket Oakley. Jag själv shoppade ett par byxor och en tröja. Det är REA inne i City och en sådan REA som jag gillar. Ta 3 betala för 2 och halva priset på REA-priset för medlemmar på Kapp-Ahl.  Hittde ett par jättefina chinos, två par byxor och en t-shirt för ynka 200 kr, bättre kan det väl ändå inte bli.

Passade på att klippa håret och hon som klippte mej har tidigare klippt hela min familj då vi bodde i Tumba. Hennes bror och min son nummer två umgicks mycket när de var yngre. Hon kände igen mej på min dialekt. Det var jättekul att prata lite minnen medans jag blev klippt.

I morgon är det den stooora dagen, då vi får reda på hur det blir med vår planerade Malaysiaresa.

Ha en bra dag alla glada människor och även ni som hänger läpp

Inga kommentarer: