måndag 18 juli 2011

Den här helgen har vi

haft barnbarnet Kevin här och vi har haft en toppen helg tillsammans. I fredags åkte jag för att hjälpa min dotter och då ville killen följa med mormor och det fick han så jättegärna.

På lördagen åkte vi till Sofie och lunchade tillsammans med hans kusiner. Ja, inte är väl jag så förtjust i att luncha på "Donken", men så blev det i allafall.

Kevin blev gratulerad i efterskott och fick en keps av kusinerna och två tröjor och ett armband från mej och Jaja. Han var jätteglad och den här lille killen, han är mycket intresserad av kläder.

Här kommer lite bilder från lördagen och söndagen.






Kevin är såååå lik min äldste son Dick, när han var liten. Faktiskt så lik, att Kevin själv trodde att det var kort på honom själv när jag visade gamla kort på Dick i hans ålder.

Ha en bra dag alla glada och även ni som hänger läpp



1 kommentar:

HosPetra sa...

Så mycket bättre helg kan man väl inte ha :)

Kram