fredag 29 juli 2011

Bara en dag kvar

och det är lördag, sen är det Malaysia "here we come". Fortfarande otroligt, äntligen är vi på väg. Jag är helt i extas och Jaja lycklig över att få träffa sina syskon och syskonbarn.

Jg trodde att jag skulle få resfeber, men den har väl inte infunnit sej ännu. Resväskorna är packade, mediciner och intyg på plats.

Så på onsdag badar jag i havet och solar på en vit sandstrand. Sanslöst, inga mobiler kommer vi att ta med, det ska vara mobilfritt på semester. Men vi är inga vänner av mobil heller, den enda gång vi behöver mobil i närheten är när Jaja har tagit blodprover, utifall att medicner ska sänkas eller höjas.

Förresten vi är trötta på mobiler och telefoner, under hela tiden vi väntade på levern, fanns mobilen som ett bihang hos oss, dygnet runt.

Ha en bra dag alla glada och även ni som hänger läpp

4 kommentarer:

Gerd ♥ sa...

Lycka till, skriver jag igen!
Förstår att du väntar och längtar!
Trevlig resa! Kram!

Lisbeth sa...

Hoppas nu att ni får The time of your lifes, sötis =) Krama om Jaja från mig och själv får du en bamsekram HÄR, från mig. Var rädda om er nu och njut!

Kathrin sa...

Nu är snart väntan slut, bara timmar kvar. Sen kan ni njuta i 4,5veckor. Ha det riktigt, riktigt bra. Återigen en trevlig resa önskar jag er.

Stora kramar till er båda

Camilla sa...

Låter härligt! Ha en fantastisk resa!!