onsdag 25 maj 2011

F**K

Blir så jävla förbannad!!

Vad i glödheta helvete är det frågan om, jag kommer inte in på min blogg, kan inte läsa kommentarer, NADA och ändå har jag skrivit rätt LÖSENORD.

Jag kan läsa mail, google analytics men fan inte komma in på blogger.

Jävligt mysko.

Uppretad är jag hur som helst efter ett telefonsamtal idag. Alla som bor här i Sverige ta seden dit ni kommer annars kan NI DRA SÅ LÅNGT ÅT HELVETE DET GÅR!!!

JÄVLA PACK som ringer och DÖDSHOTAR FOLK!!!

Om jag fick skulle jag ringa polisen och anmäla allt eller gå ut i media men jag har andra att tänka på, så det är ingen bra lösning.

Här i Sverige bidrar varken det sociala eller polismyndigheter med någon hjälp. Jag trodde att det sociala, familjerätten och polismyndigheten arbetade tillsammans. Men icke sa Nicke, de här instanserna har sina egna regler.

Vi måste gå efter lagen, men vad FAN, när de som bor här inte går efter den.

Om det vore så enkelt, att bara skicka iväg idioterna till den plats de kom från.

Ironiskt sett, det värsta är att en del inte har någon plats/ställe att kalla sitt.

Många gånger undrar jag om de här “människorna” INTE,  har sej själv att skylla, att de inte är VÄLKOMNA någonstans.

3 kommentarer:

Kathrin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mia systeryster sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Esthonian Angel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.